Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K10a55r62e57l 97S48t72r98ž73a72n22o75v72s72k54ý 1598785815

Německá část trati je v létě pořád plná turistů, proč by tak tomu nemohlo být i na naší části tratě? Cyklostezek je už mraky a těžko naláká někoho z větší dálky než z Liberce.

+7/0
doporučit
7.1.2018 10:35

P98a67t78r87i66k 89E74g18e81r 2898320339301

Doufám, že pražské nádraží Vyšehrad vstane také z mrtvých, bylo by doopravdy moc pěkné mít zde také depo pro historický vlak a zavést historický vlak v trase Hlavní nádraží - Nádraží Vršovice - Nádraží Vyšehrad / Výtoň - Nádraží Smíchov - Žst. Hlubočepy - Žst. Cibulka - Nádraží Řepy.

+5/0
doporučit
7.1.2018 10:15

L42u61c45i90a77n 84P54a38p16a58z24i84a98n 5484637801555

Je příliš mnoho cyklostezek. Daleko lepší by bylo, aby se opět dalo projet autem z Heřmanic do Polska a aby železnice byla opět železnicí. Právě trať ze Žitavy do Ojvínu či Jonsdorfu jasně ukazuje, že sem lidé jedou kvůli úzkokolejné atrakci než kvůli nějaké cyklostezce, kterých i tam je. Na nádraží v Železné Rudě je také muzeum, ale nicméně stále slouží především pro vlakovou dopravu, půlka budovy je v Bavorsku v Bavorské Rudě, půlka je Česku jako Železná Ruda. A vlaky se prohání sem a tam ku prospěchu nejen turistického ruchu. Takto bych si představoval i fungování trati z Frýdlantu do Polska. Jistě by se daly využít i společné prostředky na společný přeshraniční projekt spolu s Polskem či blízkým Německem. Také Polsko má zájem, aby tento kout zapomenutého Polska vzkvétalo. Zrušená trať by se měla obnovit! Možná to nyní zní futuristicky, ale trať z Harrachova do Polska vypadala také před několika lety jako beznadějná a také tam uvažovali o cyklostezce.

+4/0
doporučit
7.1.2018 11:18

M24a85r96t64i10n 65M52u21s87i72l 4810881663821

Na možnou obnovu Heřmaničky bohužel nevěřím. To jsme promarnili v devadesátých letech, kdy ještě všechny pozemky a stavby vlastnil stát. A koleje byly na svém místě. Navíc bez nereálného propojení přes Polsko do Německa je turistický potenciál trati prakticky nulový.

Jsem ale velice vděčný vedení obce Heřmanice, že si vzalo nádraží za své a pustí se do jeho záchrany. Ať už v něm bude muzeum nebo obecní kulturní prostor je dobře, že nádražní budova zůstane stát jako vzpomínka na dobu, kdy obcí projížděly vlaky. R^

+2/0
doporučit
8.1.2018 11:23







Najdete na iDNES.cz