náhledy
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: MAFRA
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
O prvním víkendu od otevření galerie si do ní našlo cestu na tři a půl tisíce lidí.
Autor: MAFRA
Jeden z vystavených exponátů galerie. Hodně děl patří do sbírky mecenáše Heinricha Liebiega, který odkázal Libereci celou svoji kolekci uměleckých děl.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Galerie se nyní nově může pochlubit kvalitním vybavením, které ulehčí život jejím návštěvníkům i pracovníkům. „K sezení jsme vybrali židle, které se používají v knihovně Kongresu Spojených států amerických nebo v chrámu svatého Petra v Římě. Naše osvětlení je nejmodernější v Evropě,“ říká ředitel galerie Jan Randáček.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Co všechno je tu k vidění? Kromě nové expozice umění v Čechách, na Moravě a ve Slezsku galerie připravila ještě zcela novou expozici věnovanou sběrateli a mecenáši Heinrichu Liebiegovi, který odkázal Liberci svou sbírku obrazů.
Autor: MAFRA
„Během prvních tří dnů budeme mít snížené vstupné. Dospělí zaplatí čtyřicet korun a všichni ostatní budou mít vstup zdarma. Otevřeno bude od deseti dopoledne do pěti hodin odpoledne,“ uvedl ředitel Oblastní galerie Jan Randáček.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Přeměna lázní na sídlo Oblastní galerie v Liberci přišla na 360 milionů korun.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
K lázních budou k vidění také díla holandských mistrů šestnáctého až osmnáctého století, chybět nebude ani připomínka historii samotných lázní a galerie.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA