- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No a ? Co jako, že jeden přestupce odjede a najede tam jiný ? Tak vyčleňte jednoho policajta na tuhle činnost, ať dává pokuty v maximální možné výši a vydělá nejen na sebe, ale i na minimálně dalšího.
A že neumí česky cizinci ? A že český řidič v cizině nerozumí, to tam někoho zajímá ?
Žádný zákaz tento problém nevyřeší. Na silnicích je každým rokem vidět těch kamionů stále více a pokud mají zákonem nařízené přestávky, tak logicky musí někde stát. Takže pokud někde zakážete, tak budou stát o kousek jinde. Ale někde stát musí. A pokud stát vybírá silniční daň , mýtné , DPH z provozu těchto aut a spotřební daň z nafty, tak by se měl o toto postarat a ne jen vybírat pokuty.
Stát nemusí. Stačí, aby se řidiči vystřídali.
V Rumburku postavil stát parkoviště pro desítky kamionů. Po vstupu do EU ho město zavřelo a postavená restaurace a zázemí od té doby chátrá.
Stát trošku pozapomněl... ale když něco chce od občana, to si dovede vzpomenout rychle.
Stát možná pozapomněl, ale není to on, kdo parkuje tam, kde je to zakázáno.
Proč je tak složité koupit parcelu k ničemu podél dálnice a postavit každých 80km dálnice odpočívadlo pro 200 kamionů
A pak nabídnou fast foodům at si tam něco postaví - finančně to pomůže a budou odpočívadla a parkoviště. Nejde o nic neřešitelného A Kraje se mají taky starat
Já bych to nechal na soukromém sektoru. Ať si postaví parkoviště a vydelávají na jeho provozu......
Nepřekvapuje mě, že Ťok s tím nijak za ty roky nepohnul. Jak se to říká? Tragický pracovní výkon vynahrazuje prezentacemi v médiiích.
Je nesmysl házet to na současného ministra. Spíše by mě zajímalo, proč už předchozí vládní činitelé při prohlášení ČR za tranzitní zemi neudělali za více jak dvacet let v této oblasti lautr nic; chybějící iniciativu kolem silniční a dálniční výstavby včetně diskutovaných odpočívek převzala různá zájmová ekosdružení, která naopak rozvoji dálniční sítě brání.